reachforthin.blogg.se

Tisdag

Kategori: Livets stora&små väsentliga saker

Utbyten av orgasmer och kroppsvätskor. Ingen större aning om människans bagage eller något annat än för och efternamn, han visste än mindre om mig, kanske är de så de ska vara. Pressa ut i ångensten samtidigt som ny ångest pumpas in. 
Sitter och funderar på när den här dagen ska ta slut, om den någon gång kommer att göra det. Klappar magen och pratar med ett barn som inte finns för jag har mens. Funderar om det är nu jag spårar ur totalt? 
Jag är less, arg och besviken på allt och alla. Ligger på rygg i badrummet med trosorna uppdragna så långt det går för att inte kännas vid så mycket äckel från min kropp. Hatar mig själv mer än allt idag, låter min nakna rygg pressas mot det varma elementet tills det bränns och jag dunkar huvudet bak i väggen. Ser honom framför mig när jag sluter ögonen, minns hur han strök håret ur mitt ansikte och smekte min kind. Hans korpsvarta hår som jag vill slita i, dunka hans huvud våldsamt in i väggen för att visa att det som hände mellan oss var inte okej, har aldrig varit och kommer aldrig att vara. 
Ingen vet, inte ens jag vet medan han låtsas som ingenting och hånler medan mina ögon talar sitt tydliga språk utan livsgnista tillsammans med tårar som vill ut. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: