reachforthin.blogg.se

Låt oss fly

Kategori: Livets stora&små väsentliga saker

 
Äter en banan för att hungern gör mig illamående. P hör av sig eftersom att hans tjej är borta en vecka. 
Jag är en tillgägnlig härlig slyna tydligen. Spelar med men drar mig ur i det sista, sviker inte hjärtat! Suger i mig allt jag kan utav den äckliga bekärftelse jag får. 
Ligger på soffan och åmar mig som ett litet barn. Fosterställning. Kryper snart på golven. Ingen bh, hänngiga vattenballonger till tuttar. "Du har sjuka tuttar". Tacktack! 
Känner att det är dags att ta de rosa pillrerna innan paniken kommer. Hjärtat sover, kan inte lämna honom så sitter och känner mig ensam. Pluggar inte vilket innebär att jag gör allt jag inte ska. Dumma dumma lilla idotiska otacksamma slyna. Ringer O och pratar.. Han är fin. Kan inte lita på annat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: